5 TOP AI RĪKI JŪSU E-KOMERCIJAS UZŅĒMUMAM

5 TOP AI RĪKI JŪSU E-KOMERCIJAS UZŅĒMUMAM

Mākslīgais intelekts (turpmāk AI) ir viens no spēcīgākajiem rīkiem, ko cilvēce ir radījusi, lai palīdzētu mums ātrāk apkopot informāciju, ātrāk reaģēt uz situāciju un ietaupīt laiku. AI rīki mums palīdz radīt jaunas idejas, projektus un palīdzēt viens otram. Ierastākā vide, kur tas tiek izmantots ir e-komercija, mārketings un tehnoloģiju platformas. AI rīki var palīdzēt jūsu biznesam augt un būt soli priekšā jūsu konkurentiem. Tātad, šeit ir daži TOP 5 AI rīki, kas var palīdzēt jūsu biznesam augt:

Dinamiskās ieguves bāzlīnija: ar AI veidota personalizēšana

Dinamiskās ieguves bāzlīnija ir visaptveroša personalizēšanas platforma, kas izmanto AI, lai analizētu lietotāju uzvedību, preferences un reāllaika mijiedarbību. Šis rīks dod iespēju e-komercijas uzņēmumiem sniegt personalizētus produktu ieteikumus, saturu un reklāmas atsevišķiem lietotājiem, ievērojami uzlabojot kopējo klientu pieredzi un palielinot pārdošanas apjomu līmeni no reklāmas. Tērzēšanas robota integrācija (piem., Drift, Intercom): klientu atbalsts cauru diennakti (24/7)

Tērzēšanas roboti, kurus darbina AI, piemēram, tie, ko nodrošina Drift vai Intercom, ir nenovērtējams rīks e-komercijas uzņēmumiem. Šie tērzēšanas roboti var apstrādāt klientu pieprasījumus, sniegt informāciju par produktiem un vadīt lietotājus iepirkšanās procesā. Nodrošinot šādu diennakts atbalsta funkciju, uzņēmumi var uzlabot savu klientu apmierinātību, nekavējoties atbildēt uz aktuālajiem klientu jautājumiem un pat iegūt potenciālo klientu informāciju, un tas viss iespējams ārpus ierastā darba laika.

IBM Watson: Advanced Analytics and Insights

IBM Watson piedāvā tiešām jaudīgas AI iespējas e-komercijas uzņēmumiem, jo īpaši progresīvas datu analīzes un datu pētījumu jomā. Izmantojot mašīnmācīšanās algoritmus, Watson var izanalizēt plašas datu kopas, lai sniegtu uzņēmumiem praktisku ieskatu patērētāju uzvedībā, tirgus tendencēs un pieprasījuma prognozēšanā. Šis rīks ļauj pieņemt uz datiem balstītus lēmumus, optimizēt preču krājumu pārvaldību un uzlabot vispārējo uzņēmējdarbības efektivitāti.

Fraud.net: ar AI darbināma krāpšanas atklāšana

Laikā, kad pieaug tiešsaistes darījumu skaits, aizsardzība pret krāpnieciskām darbībām izvirzās priekšplānā. Fraud.net izmanto AI un mašīnmācīšanās algoritmus, lai atklātu un novērstu krāpnieciskus darījumus reāllaikā. Analizējot noteiktus situāciju modeļus un uzvedību tipus, šis rīks palīdz e-komercijas uzņēmumiem stiprināt savus drošības pasākumus, aizsargājot gan sevi, gan savus klientus no iespējamiem kiberuzbrukumiem un potenciāliem draudiem.

Blue Yonder (agrāk JDA programmatūra): AI vadīta piegādes ķēdes optimizācija

Blue Yonder specializējas AI vadītos risinājumos piegādes ķēdes optimizācijai, kas ir būtisks e-komercijas darbību aspekts. Izmantojot prognožu analīzes pieeju un mašīnmācīšanos, Blue Yonder palīdz uzņēmumiem prognozēt pieprasījumu, optimizēt preču krājumu līmeni un uzlabot kopējo piegādes ķēdes efektivitāti. Šis rīks nodrošina to, ka e-komercijas uzņēmumi var efektīvi apmierināt klientu prasības, vienlaikus samazinot izmaksas, kas saistītas ar preču krājumu pārvaldību. Šo vislabāko AI rīku ieviešana var dot iespēju e-komercijas uzņēmumiem saglabāt konkurētspēju, uzlabot klientu apmierinātību un sasniegt darbības izcilību nepārtraukti mainīgajā digitālajā vidē.