E-KOMERCIJAS TENDENCES 2023

E-KOMERCIJAS TENDENCES 2023

7 E-KOMERCIJAS TENDENCES 2023. GADĀ

Konkurence e-komercijas jomā 2023. gadā var būt lielāka kā jebkad agrāk. Pēc pandēmijas lielākā daļa klientu ir ievērojami mainījuši savus iepirkšanās paradumus. Vecākās paaudzes pircējs pielāgojas jaunajām tehnoloģijām, jaunākā paaudze nav iedomājama bez jaunajām tehnoloģijām. Tas dod Jums iespējas sasniegt savu pircēju daudz vieglāk un ātrāk kā jebkad agrāk!

Tomēr Jums ir jāveic daži priekšdarbi, lai būtu soli priekšā saviem konkurentiem. Lūk, Jūsu uzmanībai šī gada tendences, uz ko fokusēties, lai varētu iegūt pilnu pārdošanas potenciālu un piesaistītu savam uzņēmumam jaunus klientus un pilnveidotu uzticību esošajiem klientiem:

1. Mobilā komercija

Mobilā komercija jeb m-komercija ir viena no efektīvākajām platformām, lai sasniegtu jaunus klientus. Cilvēks vidēji dienā savā telefonā pavada no 3 līdz 4 stundām un pārbauda savu tālruni vidēji 58 reizes dienā. M-komercijas lielākā priekšrocība ir tā, ka telefons ir pieejams visur, kur ejam, un to var sasniegt jebkurā laikā un jebkurā vietā pat tad, ja tobrīd atrodaties kalna virsotnē Everestā.

Saskaņā ar Shopify sniegto informāciju, līdz 2025. gadam mazumtirdzniecības M-komercijas pārdošanas apjomam vajadzētu palielināties divkārt, lai sasniegtu $728.28 miljardus ASV dolāru, veidojot 44,2% no e-komercijas mazumtirdzniecības apjoma ASV.

Lai būtu soli priekšā saviem konkurentiem un pielāgotos klientu iepirkšanās paradumiem, Jūsu uzmanībai daži ieteikumi, kā orientēties un optimizēt savu m-komercijas procesu:

  • Pārliecinieties, vai jūsu tīmekļa vietne un tiešsaistes veikals ir optimizēti mobilajām ierīcēm. Tas ietver adaptīvu dizainu, ātru lejupielādes laiku un lietotājam ērtu navigāciju.

  • Izmantojiet mobilo maksājumu iespējas: Piedāvājiet mobilo maksājumu iespējas, piemēram, Apple Pay maksājumu un Google Pay maksājumu, lai klientiem būtu vieglāk iegādāties preces no mobilajām ierīcēm.

  • Lai sasniegtu savus M-klientus un sadarbotos ar tiem, izmantojiet mobilajām ierīcēm atbilstošus mārketinga paņēmienus: izmantojiet mobilajām ierīcēm paredzētās mārketinga stratēģijas, piemēram, SMS mārketingu un sociālo mediju reklāmas.
  • Testējiet un optimizējiet: regulāri izmēģiniet un optimizējiet savas mobilās komercijas stratēģijas, lai nodrošinātu, ka jūs klientiem sniedzat vislabāko iespējamo pieredzi.

2. Personalizēšana

Tas ir lielākais trumpis, ko jūs varat izmantot savā e-komercijas biznesā, lai iegūtu vairāk pārdošanas apjomus un palielinātu lojālo klientu bāzi, kas, savukārt, nodrošinās jūsu zīmola izaugsmi. Personalizēšana sniedz iespēju labāk izprast savu klientu un viņu vēlmes (apmeklējumi), kā arī redzēt to, kuras sadaļas jūsu tīmekļa vietnē viņš apmeklē. Analizējot jūsu e-komercijas pārdošanas vietņu datus, jūs varat labāk izprast un izlemt, kas jums ir jāoptimizē vai jāmaina, lai kļūtu par savu klientu vislabāko pieredzi.

No [Instapage]((https://instapage.com/blog/personalization-statistics) izriet, ka 80% klientu drīzāk veic pirkumu gadījumos, kad zīmoli piedāvā personalizētu pieredzi.

  • Personalizēts produkta ieteikums: izmantojiet klientu datus, lai piedāvātu personalizētus ieteikumus par produktu, pamatojoties uz to lietotāju pārlūkošanas vēsturi un preferencēm. Tas var palielināt pārdošanas apjomu un klientu apmierinātību.
  • Personalizēti piedāvājumi: lai klienti justos vērtīgāki, nodrošinot tieši viņu vēlmēm pielāgotu piedāvājumu vai darījumu.
  • Personalizēts saturs: pamatojoties uz klientu interesi un paradumiem, ieteikt, piedāvāt atbilstošus tīmekļa materiālus, video, attēlu, lai palielinātu klientu lojalitāti un iesaistīšanos.

3. Sabiedrisko mediju komercija

S-komercija vai sociālo mediju komercija, vienkāršoti aprakstot, nodrošina, lai klients varētu iepirkties sociālo mediju vietnēs tiešsaistē. Labs piemērs ir tiešsaistes pārdošanas notikumi, kuros jūs prezentējiet savus produktus apmeklētajiem, un viņi var tos iegādāties tiešsaistē, notikuma laikā, nepametot vietni!

Kā tas darbojas, Jūs varat apskatīties šajā CNBC videoklipā, kur tiek parādīts S-komercijas potenciāls. S-komecija izstrādā un pielāgo šo uzņēmējdarbības platformu, lai tā būtu arvien efektīvāka un lietotājiem draudzīgāka.

Saskaņā ar Statista datiem S-komercija 2020. gadā radīja aptuveni $475 miljardus ieņēmumu, un tiek prognozēts, ka ik gadu tā pieaugs par 28,4%, sasniedzot $3.37 triljonus līdz 2028. gadam. Taču klientiem pastāv arī zināmas bažas, iegādājoties preces no S-komercijas medijiem. Accenture aptaujas uzrādīja, ka klienti bažījās par tādiem aspektiem kā, kādā veidā tiks veikti maksājumi, un to, kā preces tiks saņemtas, kas ietekmē pircēju lēmumu par S-komercijas mediju izmantošanu. Izmantojiet šo Accenture saiti, lai redzētu citas Klientu izteiktās bažas un saprastu, ko varat optimizēt lai veiksmīgāk pārdotu, izmantojot S-komercijas medijus.

4. Abonementu modelis

Es varu droši apgalvot, ka 2023. gadā katrs no mums būs parakstījies uz kādu no abonēšanas modeļiem. Vai tā būtu straumēšana, piekļuve kādai programmai vai kāds cita veida abonements, šis modelis ievērojami ietekmē Jūsu uzņēmumu un Jūsu klientu. Aheadworks abonēšanas modelis palīdzēs Jums gūt tādas priekšrocības kā:

  • Uzņēmumi var precīzi prognozēt savus ieņēmumus.
  • Abonementi/Abonēšana var piesaistīt vairāk klientus.
  • Mārketinga izmaksu samazināšana.
  • Datu apkopošana un analīzes veikšana. Bet vissvarīgākais ieguvums ir tas, ka Jūs izveidojiet ciešākas attiecības ar saviem klientiem, kas, savukārt, palīdz Jums iegūt vairāk uzticamus, lojālus klientus jūsu uzņēmumam. Jūsu uzmanībai, intervija ar Ronaldu J. Beikeru, kurā sniegts patiešām labs piemērs, kā dažādi abonēšanas modeļi darbojas auto industrijas biznesa modelī https://youtu.be/lM9ARssrJdE. Godīgi sakot, abonēšanas modelis ir bijis līdzās jau ilgu laiku, un tas joprojām būs viens no ietekmīgiem lietišķā biznesa modeļiem jebkurai nozarei, ir tikai rūpīgi jāanalizē klientu uzvedība un paradumi, un jāredz, kura ideja vislabāk atbilst Jūsu klientu vajadzībām.

5. Balss komercija

Mums jau šobrīd nav kontakta iespēju saistībā ar mūsu iepirkumiem, apģērbiem un citām lietām, kad iegādājamies tos tīmekļa vietņu veikalos, un kad par tām maksājam. Kāds būtu ērtākais veids, kā pasūtīt preci un/vai iegādāties pirkumu? Tā ir balss komanda, tikai pasaki ko tu vēlies un sistēma izdarīs darbību. Kas gan varētu sniegt lielāku gandarījumu, kā apziņa, ka kāds dara to, ko tu liec darīt! Balss komercija vai B-komercija ir tendence, kas attīstās un kas nenovēršami mainīs e-komercijas tirgu uz labo pusi, vienkāršojot un atvieglojot patērētājiem preču pasūtīšanu un iegādi. Balss komercija tiek atbalstīta ar tādiem līdzekļiem/rīkiem kā, piemēram, Amazon's Alexa, Google Home vai Digitālais asistents (chatbot). B-komercija vēl ir attīstības stadijā, un tas drīz uzlabosies ar MI (mākslīgā intelekta) sistēmām, kas labāk pielāgojas, saprot un analizē to, ko jūs sakāt un ko jūs domājat, lai nodrošinātu iespējami veiksmīgāku iznākumu.

Adobe pētījumu aptaujās teikts, ka: “71% respondentu norādīja, ka viņi ir pārliecināti, ka tas var palīdzēt uzlabot lietotāju pieredzi, palielināt patērētāju iesaisti (65%) un palielināt klientu lojalitāti (64%).” Mūsu iepriekšējā blogā ar Mozello mēs jau uzsvērām - lai kļūtu veiksmīgs biznesā, klientu pieredzei ir jābūt prioritātei. Balss komercijā joprojām pastāv zināmas bažas par to, kas ir jāizvērtē un jāoptimizē, bet nākotnē tas būs viens no galvenajiem kanāliem, kur/kā cilvēki iepirksies, tāpēc izmantojiet iespēju un sāciet to ieviest Jūsu uzņēmumā.

6. Virtuālā un Paplašinātā Realitāte

Vienkāršosim visu un sākumā mēģināsim saprast atšķirību starp virtuālo realitāti un paplašināto realitāti: Virtuālā realitāte ir imitēta vide, ko var izbaudīt vizualizējot, ar skaņu un citos gadījumos pat ar smaržu. Piemērs būtu, piemēram, Everesta kalns no jūsu dzīvojamās istabas un saskarsme ar apkārtējiem objektiem. Paplašinātā realitāte pievieno digitālos objektus ‘dzīvajā’ skatā, galvenokārt izmantojot viedtālruņus. Tas ir tāpat kā, piemēram, pirms kāda priekšmeta vai mēbeles pirkšanas, Jūs varat izmēģināt to savā dzīvoklī un paskatīties, vai tas jums piestāv un der. Saskaņā ar Invesp veikto aptauju 71% patērētāju apgalvoja, ka viņi iepirktos biežāk, ja viņi pirms pirkuma veikšanas varētu izmantot PR, lai vizualizētu produktus savā vidē.

5 veidi no Bigcommerce, kā izmantot VR un PR savā uzņēmējdarbībā:

  • Virtuālais veikals.
  • Virtuālā iespēja izmēģini-pirms-pērc.
  • Virtuālā pieredze veikalā, kas mēdz pārsteigt un iepriecināt.
  • Tiešraides.
  • Interaktīva izglītošanās. VR un PR ir liels nākotnes potenciāls un priekšrocības, piemēram, saiknes nostiprināšana ar saviem klientiem, vieglāka lēmumu pieņemšana, mazāk atgrieztu preču un ietaupīts laiks gan Jums, gan klientam. Kopumā jaunās tehnoloģijas turpinās ietekmēt e-komercijas tirgu, jo, attīstoties jaunākajai paaudzei, tās mainīs biznesa domāšanu un iepirkšanās paradumus.

7. Ilgtspējība un ētiskā prakse

Ilgtspējīga un ētiska biznesa prakse mūsdienās norāda, kāds uzņēmējs jūs esat un kāds ir Jūsu mērķis sabiedrības labklājības nodrošināšanā. Ekosistēma strauji mainās, tas ietekmē to, kā mēs skatāmies uz lietām un ko mēs izvēlamies darīt vai pirkt. Cilvēkus lielākoties ietekmē un piesaista vienas un tās pašas intereses un vērtības. Mūsdienās ir svarīgi izrādīt rūpes par apkārtējo vidi un sabiedrību, kas var ciest no kādas darbības vai bezdarbības sekām. Attiecībā uz e-komercijas ilgtspējīgu domāšanu var norādīt:

  • Atkritumu samazināšana (atkārtoti lietojams iepakojums, izmantojot mazāk materiālu, samazinot ietekmi uz vidi).
  • Energoefektīvu resursu izmantošanu (saules bateriju paneļi, vēja ģeneratori);
  • Palīdzēt dabas atjaunošanas procesos. Ētiskā prakse - palīdzēt grūtībās nonākušajiem, sociālais taisnīgums un līdzvērtīga, taisnīga sabiedrība. Galu galā ilgtspējīga un ētiska prakse nozīmē izdarīt apzinātu izvēli, kas dod labumu gan mums pašiem, gan pasaulei kopumā. Saprotot mūsu darbību ietekmi un izdarot izvēles, kas atbilst mūsu vērtībām, mēs varam radīt labāku nākotni sev un nākamajām paaudzēm.