Vai jūs esat gatavs e-komercijai?


Plānots, ka līdz 2021. gadam B2B e-komercija sasniegs 0,2 triljonus eiro un veidos 13,1 % no visiem B2B pārdošanas apjomiem ASV, tāpēc B2B uzņēmumi visā pasaulē pārkalibrē savas klientu stratēģijas.




Ir daži ļoti vienkārši veidi, kā optimizēt tīmekļa vietni, lai palīdzētu jums ātrāk augt, sākot no piegādes paziņojumu piedāvāšanas līdz informācijas sniegšanai vietējās valodās. Vai zinājāt, ka 91 % B2B pircēju pirms pasūtīšanas aplūko pieejamās piegādes iespējas, bet 46 % pamet iepirkumu grozu, ja piegādes iespējas ir ierobežotas. Ir tik daudz izaugsmes iespēju, un tās ir rokas stiepiena attālumā.

Mūsu globālā klātbūtne, padziļinātas zināšanas par tirgu un vienkāršas, ātras un elastīgas piegādes iespējas nozīmē to, ka mēs esam kopā ar jums ik uz soļa.

Sazinieties ar mūsu komandu jau šodien, lai apspriestu, kā mēs varam veicināt jūsu uzņēmuma attīstību.


B2B E-KOMERCIJAS PĀRMAIŅAS


B2B pasaulē notiek intensīvas pārmaiņas. Līdz 2025. gadam 80 % B2B pārdošanas attiecību starp piegādātājiem un pircējiem notiks izmantojot digitālos kanālus.

Lejupielādējiet B2B e-komercijas rokasgrāmatu, lai iegūtu vislabāko informāciju par tiešsaistes komerciju.

JOIN

Twitter

LinedIn



Pasaules B2B e-komercijas tirgus 2019. gadā tikai novērtēts 12,2 TRILJONU ASV dolāru apmērā - tas ir apmēram sešas reizes vairāk nekā B2C tirgus.




3 GALVENIE TRENDI B2B E-KOMERCIJĀ.

  1. Vertikālais tirgus modelis
    Vertikālie tirgi specializējas un piedāvā pakalpojumus ar pievienoto vērtību. Globālā B2B tirgus lielums atstāj plašas iespējas vertikālo tirdzniecības vietu izveidei.
  2. Mobilā B2B e-komercija
    Mobilā pārdošana un mārketings kļūst arvien svarīgāki; pieaugošā viedtālruņu nozīme B2B preču iegādes ciklā ir radījusi nepieciešamību pielāgoties gan piegādātājiem, gan tirgotājiem.
  3. Personalizēšana
    Personalizācija uzlabo klientu pieredzi. Piegādātāji tagad izmanto lielos datus, kas iegūti no dažādiem vietām, lai personalizētu B2B iepirkšanās pieredzi.



NEESAT PĀRLIECINĀTS, AR KO SĀKT OPTIMIZĒT SAVU B2B E-KOMERCIJAS CEĻOJUMU?


Digitālo tehnoloģiju attīstība maina tradicionālo B2B pieeju, un šajā jaunajā tiešuma laikmetā uzņēmumi mācās no B2C prakses. Atklājiet mūsu jaunākās atziņas par globālo B2B e-komerciju un uzziniet, kā e-komercijas labākā prakse var pārveidot jūsu biznesu.

JOIN

Twitter

LinedIn


KĀ E-KOMERCIJA PĀRVEIDO B2B?


Pirmie uzvarētāji B2B jomā ir veiksmīgi integrējuši pārbaudītas e-komercijas iepirkšanās pieredzes, lai nodrošinātu savus panākumus ārzemēs. Lejupielādējiet mūsu rokasgrāmatu, lai iegūtu padziļinātu informāciju par to, kā saskaņot savu uzņēmumu ar šīm praksēm, lai gūtu panākumus.

JOIN

Twitter

LinedIn