Cik efektīgas ir darbības jūsu tiešsaistes platformā?

Vai jūsu uzņēmums ir gatavs sastapties ar sīvu konkurenci? Mūsdienu patērētāji ir pieraduši pie iepirkšanās tiešsaistē un ir prasīgāki nekā jebkad agrāk. Uzdodiet sev zemāk redzamos jautājumus, lai noskaidrotu, cik "veselīga" ir jūsu tīmekļa vietne, un lejupielādējiet mūsu bezmaksas e-grāmatu, lai palīdzētu jūsu uzņēmumam sasniegt nākamo e-komercijas panākumu līmeni.

E-veikala veselības pārbaude

Anketa
Mazumtirgotāji, kas ir atvēruši savu piedāvājumu starptautiskajiem pircējiem, ir palielinājuši pārdošanas apjomus par 10-15%, un šis skaitlis iespējams turpinās pieaugt.
Lai gan tas var šķist pašsaprotami, ka jūsu tīmekļa vietnē ir iespējams veikt pirkumus ar starptautisku piegādi, to nevajadzētu atstāt neizceltu. Kā?Mēs iesakām jūsu tīmekļa vietnē izvietot reklāmkarogu, kas padara šo svarīgo informāciju skaidri redzamu. Līdz ar to jūsu klienti būs informēti par to, ka viņi var pasūtīt preci internetveikalā un saņemt to savā valstī ar eksprespastu.
Ja jūsu tīmekļa vietne nav pielāgota pircēja dzimtajai valodai, pastāv iespēja, ka viņš pametīs mājaslapu. Vairāk nekā pusei pircēju (56 %) informācija dzimtajā valodā ir svarīgāka par cenu lēmuma pieņemšanas brīdi, izvēloties to, kurā tīmekļa vietnē iepirkties.
Vienkāršs maksāšanas process ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā nodrošināt to, lai klienti pieņemtu galīgo lēmumu par pirkuma veikšanu. Gandrīz visi pircēji (98 %) vēlas to, lai viņiem būtu iespēja veikt maksājumu savā valūtā. Konkrētos tirgos populāru maksājumu iespēju ieviešana var būt ļoti svarīga un var ievērojami atšķirties visā pasaulē. Piemēram, 56 % tiešsaistes pircēju Nīderlandē izmanto iDeal. Vēl viens piemērs - Ķīnā vairāk nekā 300 miljoni pircēju ir reģistrējuši savas norēķinu kartes tūlītējā ziņapmaiņas lietotnē WeChat.
Lai gan starptautiskiem sūtījumiem ir jāpārvar lieli attālumi, pircēji tos vēlas saņemt pēc iespējas ātrāk - uz katriem 10 ASV dolāriem, kas iztērēti starptautiskiem pirkumiem, 1 ASV dolārs tiek atvēlēts ekspress pasūtījumam. Kādēļ tas jums ir noderīgi? Mazumtirgotāji ar papildu piegādes iespējām atīstās par 60 % ātrāk nekā tie, kuriem ir tikai standarta piegāde.
Klienti pastāvīgi uztraucas par slēptajām izmaksām, kas var rasties vēlāk. Muitas nodevas un nodokļi var nepatīkami pārsteigt starptautiskos pircējus, ja tie nav apmaksāti iepriekš. Ja piedāvājat "Piegāde un nodokļi apmaksāti" (DDP-Delivery and Duties Paid), rēķins par šīm nodevām un nodokļiem tiek nosūtīts jums, pārdevējam, līdz ar to pircējam šī papildu maksa nav atsevišķi izdalīta rēķinā. Mazumtirgotāji, kas piedāvā DDP, attīstās divreiz ātrāk nekā tie, kas to nepiedāvā savā tīmekļa vietnē. No DHL 20 lielākajiem e-komercijas klientiem 15 izmanto DDP..
Cilvēki vēlas, lai pasūtījumi būtu pārredzami un lai būtu iespējams mainīt informāciju. Saziņas uzturēšana, izmantojot piegādes paziņojumus, ļauj jums piedāvāt šīs iespējas. Un tas atmaksājas. Pirmreizējās piegādes rādītāji palielinās par vairāk nekā 15 %, ja tiek uzstādīti piegādes paziņojumi.. DHL piegāde pēc pieprasījuma (On Demand Delivery) aptver 90 % no visiem e-komercijas sūtījumiem, un paziņojumi tiek piegādāti vairāk nekā 45 valodās un vairāk nekā 150 valstīs..
Ja klienti redzēs aptverošu un tīmekļa vietnes lietotājam draudzīgu preču atgriešanas sistēmu, viņi uzticēsies vairāk un labprātāk iepirksies jūsu tīmekļa vietnē. Ērts preču atgriešanas process ir svarīgs pircējiem - 92 % pircēju, visticamāk, arī turpmāk iegādāsies preces no tā paša pārdevēja, kas piedāvā šādu pakalpojumu. DHL sūtījumu atgriešana ir ērta: Klienti var atgriezt sūtījumus noteiktos servisa punktos vai arī vienoties par to paņemšanu izvēlētā laikā no mājām vai darba.
Lūdzu, atrisiniet piemēru 8 + 5. Tas tiek darīts, lai pasargātu no šīs formas ļaunprātīgas izmantošanas ar robotiem.
Jūsu kontaktinformācija

Lūdzu, aizpildiet zemāk esošo veidlapu, lai saņemtu personalizētus rezultātus un lejupielādētu mūsu informatīvo e-grāmatu "Uzstādiet savu uzņēmumu veiksmīgai globālai e-komercijai".