Preču atgriešanas iespējas

Atgriešanas priekšrosības

Neskatoties uz to, ka jūs darat iespējami labāko jūsu internetveikalā, preču atgriešana ir neizbēgama. Gudri piegādes pakalpojumu sniedzēji atšķiras no konkurentiem ar to, ka padara preču atgriešanas procesu pēc iespējas vienkāršāku un klientiem draudzīgāku. Preču pasūtīšanas procesa laikā klients vēlēsies uzzināt, kādas ir atgriešanas iespējas un izmaksas. Skaidra informācija par atgriešanas procesu vairo jūsu klientu uzticību. Tādējādi palielinās pārdošanas apjomi un samazinās pamesto iepirkumu grozu skaits.

Preču atgriešanas risinājumi

Pateicoties DHL Express peču atgriešanas pakalpojumam, jūs piedāvājiet saviem klientiem profesionālu servisu visā pasaulē. Jūs izvēlaties pakalpojumu, kas vislabāk atbilst jūsu internetveikalam, un, pateicoties mūsu tiešsaistes risinājumiem, preču atgriešanas sagatavošana ir vienkārša! Ideāli piemērots pasūtījumu atgriešanai, importa sūtījumiem un precēm, kuras nepieciešams labot saskaņā ar garantiju. Mēs piedāvājam elastīgas importa un atgriešanas atgriešanas marķēšanas iespējas.

Smart etiķetes

Atgriešanas etiķetes sagatavošana
  • Sagatavojiet visu iepriekš: izdrukājiet un ievietojiet atpakaļnosūtīšanas etiķeti izejošajā sūtījumā;
  • Kad esat izveidojis tiešsaistes pasūtījumu, varat arī izdrukāt atpakaļnosūtīšanas etiķeti, muitas rēķinu un pat atpakaļnosūtīšanas norādījumus un pievienot tos sūtījumam.
Atgriešanas instrukcija pa e-pastu
  • Nosūtiet preču atgriešanas dokumentus un norādījumus klientam pa e-pastu;
  • Nosūtiet atgriešanas etiķeti pa e-pastu, pievienojot instrukciju un rēķinu ar saiti, lai klients varētu pieteikt kurjera izsaukumu sūtījuma paņemšanai mājās vai birojā.
E-veikala preču atgriešanas integrācija (API)
  • Pievienojiet mūsu atgriešanas API savai tīmekļa vietnei; tas ļaus jūsu klientam pieprasīt produkta atgriešanu jums tiešsaistē;
  • Balstoties uz jūsu preču atgriešanas nosacījumiem, klienta pārlūkprogrammā būs pieejama atgriešanas etiķete. Klients izdrukās etiķeti un uzlīmēs to uz iepakojuma. Kurjera pieteikumu sūtījuma paņemšanai var noformēt tiešsaistē vai arī var nodot sūtījumu DHL servisa punktā.

DHL servisa punkti

DHL servisa punktā ikviens var ātri un ērti nosūtīt, saņemt un nosūtīt atpakaļ sūtījumus. Izvēloties DHL servisa punktu, vairs nav jāgaida kurjers darba dienas laikā; jūs vienkārši varat nosūtīt, saņemt vai nosūtīt sūtījumu atpakaļ jums piemērotā laikā. Mūsu plašais DHL servisa punktu tīkls visā pasaulē piedāvā jums lielisku servisu un elastību.

Kur atrodas man tuvākais DHL servisa punkts?

Jūsu DHL Express preču atgriešanas priekšrocības

  • Elastīgas piegādes iespējas;
  • Lielāka izvēle jūsu klientiem;
  • Labāka apkalpošana ar pieejamu preču atgriešanas pakalpojumu visā pasaulē;
  • Lielāki pārdošanas apjomi;
  • Vairāk lojālu klientu.